مانیتور صنعتی 50 اینچ سامسونگ مدل QM50R-B از سری qmr-b

  • در مانیتور صنعتی 50 سامسونگ مدل qm50r-b،صفحه نمایش UHD که دید را از همه زوایا و در هر زمان از روز فراهم می کند و به کسب و کارها اجازه می دهد اطلاعات دقیق 24/7 را ارائه دهند.
  • مشتریان را با تصاویر واقعی از طریق وضوح بسیار بالا درگیر کنید
  • ارائه کیفیت تصویر در سطح UHD حتی با محتوای با وضوح پایین تر از طریق فناوری نوآورانه ارتقاء مقیاس UHD و ویژگی های منحصر به فرد افزایش تصویر
  • رنگ کریستالی پویا به بینندگان این امکان را می دهد که از طیف وسیع تری از رنگ ها تا یک میلیارد سایه لذت ببرند.

    اندازه نمایشگر:


“32           “43            “50           “55         

   “65              “75               “85

توضیحات

زمان آن است که صفحه نمایش خود را ارتقا دهید

صفحه‌نمایش‌های جدید سری QMR-B سامسونگ، به هم ریختگی را کاهش می‌دهند تا بهترین رزولوشن UHD و همچنین ارتقای مقیاس هوشمند UHD و رنگ‌های غنی بی‌عیب را با رنگ کریستالی پویا در طراحی باریک ارائه دهند.

 

Qmr-b
مانیتور سامسونگ سری qmr-b

کیفیت تصویر باورنکردنی 4K

به مشتریان خود قدرت دهید تا نوآوری بصری خالص را با تصاویر واقعی با کیفیت تصویر واضح تر از همیشه تجربه کنند.

مانیتور سامسونگ qmr-b
مانیتور صنعتی سامسونگ سری qmr-b

ارتقاء مقیاس هوشمند UHD

پردازنده کریستال 4K

ویژگی ارتقاء مقیاس UHD QMR-B توسط پردازنده کریستال 4K سامسونگ امکان پذیر شده است. این فناوری نوآورانه به نمایشگر اجازه می‌دهد تا محتوای با وضوح پایین‌تر را با کیفیت UHD پخش کند و در عین حال دید متن و تصاویر روی صفحه را نیز بهبود بخشد.

مانیتور سامسونک qmr-b
مانیتور سامسونک سری qmr-b

از ابراز رنگ واقعی شگفت زده شوید

نمایشگر کریستالی پویا

مشتریان خود را در هر تصویر با طیف وسیع تری از رنگ غوطه ور کنید. نمایشگر کریستال پویا تصاویری واقعی ایجاد می کند که به بیننده اجازه می دهد حتی ظریف ترین جزئیات را ببیند.

مانیتور سامسونگ qmr-b
مانیتور سامسونگ سری qmr-b

نمای عالی با نمایشگر بدون تابش

سری QMR-B دارای پنل های قابل اعتماد و بدون تابش است که دید بهتری را از همه زوایا در هر زمان از روز فراهم می کند و به کسب و کارها این امکان را می دهد تا اطلاعات دقیق 24/7 را در مکان هایی که اطلاعات واضح و دقیق بسیار مهم است مانند فرودگاه ها و ایستگاه های محل رفت و آمد ارائه دهند.

مانیتور سامسونگ qmr-b
مانیتور سامسونگ سری qmr-b

طراحی باریک و متقارن

طراحی باریک و متقارن که در آزمون زمان مقاومت می کند و اطمینان حاصل می کند که سری QMR-B به طور یکپارچه با هر محیطی ترکیب می شود، با نصب ساده برای راه اندازی و راه اندازی صفحه نمایش شما در اسرع وقت.

مانیتور سامسونگ qmr-b
مانیتور سامسونگ سری qmr-b

مدیریت کابل تمیز

با ویژگی جدید راهنمای کابل QMR-B، خرده فروشان می توانند کابل های نامرتب را از دید دور کنند. این امکان یک تجربه خرید تمیز و بصری را برای مشتریان فراهم می کند، حتی زمانی که پشت صفحه نمایش قابل مشاهده است.

مانیتور سامسونگ qmr-b
مانیتور سامسونگ سری qmr-b

راه حل قدرتمند و همه کاره

SSSP یک راه حل همه کاره است که نصب و نگهداری را ساده می کند. با تایزن 4.0، کسب‌وکارها می‌توانند از توسعه آسان، قابلیت‌های تقویت‌شده با فرمت‌ها و استانداردهای مختلف وب و حفاظت ایمن لذت ببرند.

مانیتور سامسونگ qmr-b
مانیتور سامسونگ سری qmr-b

فضای کاری سامسونگ توسط Knox ایمن شده است

با امنیت ارائه شده توسط Knox، نمایشگرها دارای Samsung Workspace هستند که از دسترسی به سرویس ابری بی سیم و کنترل رایانه بدون نیاز به اتصال فیزیکی پشتیبانی می کند. Samsung Workspace فضاهای ملاقات را ساده می کند و در عین حال امنیت را نیز بهبود می بخشد.

مانیتور سامسونگ qmr-b
مانیتور سامسونگ سری qmr-b

دارای گواهی استاندارد صنعتی

سری QMR-B عملکرد قابل اعتماد را تضمین می کند و از نظر زیست محیطی پایدار است. سازگاری الکترومغناطیسی (EMC) مطابق با کلاس B، مطابق با استانداردهای ایمنی و قابلیت اطمینان دقیق برای عملکرد، نمایشگرها همچنین توسط EPEAT، نشان جهانی زیست محیطی IT، ثبت شده اند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور صنعتی 50 اینچ سامسونگ مدل QM50R-B از سری qmr-b”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

keyboard_arrow_up